måndag 19 april 2010

Glaspartiet på plats!



Här innanför kommer matbordet att stå!
Där blir det härligt att sitta och äta, nästan som att sitta ute när man öppnar. Dessutom har vi i allafall lite utsikt över sjön!!
Jag ser fram emot första måltiden innanför dessa fönster.
På bilden ser man också halva dörren till huvudentrén. Jag är så nöjd med valet av dörrar, har länge velat ha en vit dörr med runt fönster, och nu har jag två!


Mellan dessa dörrar blir det en vägg. Den ena dörren blir i master bedroom och den andra i vardagsrummet. Utanför sovrummet blir det ett trädäck där jag ska sitta och dricka mitt morgonkaffe!

2 kommentarer:

  1. Det låter ju alldeles underbart med morgonkaffet utanför sovrummet ;-) Nu händer det saker snabbt ser jag - vad kul! Kram L

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det låter. Härligt med sjöutsikt.
    /Carin

    SvaraRadera