måndag 9 augusti 2010

Dags för uppdatering..



Känner att det börjar bli dags för en uppdatering. Det har hänt en hel del grejer på huset, både ute och inne. Målaren har gjort det mesta av sitt jobb, plattsättarna är nästan klara. Snickarna är tillbaks efter semestern för att fortsätta med köket.
Det blir såå fint.
N har dessutom lagt golv i barnens rum, Marmoleum Click. I Moas rum blev det Hallonrött och i Leos blev det ljusblått. Arbetsrummet/gästrummet fick limegrönt golv och vita väggar.
På utsidan har vi börjat måla huset och sätta panel på garaget. Har en snäll pappa och bror som hjälper oss med det och en snäll mamma som hjälper oss med mat och barn! De är världens bästa!!

Vi har flyttat ut hur vårt gamla hus, känns skönt att det är färdigt. För tillfället bor vi i sommarhuset bland massor av kartonger, längtar verkligen efter ett färdigt hus!!
Men nu är det inte speciellt många veckor kvar...Köket..
lillkillens rum..
Arbetsrum/gästrum..Prinsessans rum..

Mitt och älsklingens sovrum.

Har mer bilder att lägga ut, men jag har så segt internet där jag sitter nu så jag orkar inte med fler idag. Så håll utkik så kommer det mer snat!!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks, det var längesedan :-) Ni jobbar på bra också ser jag, skönt att ni snart är framme vid målet! Ser fram emot mer bilder... Kram L

    SvaraRadera
  2. Tack, det var ett tag sedan!
    Vi har flyttat, att tömma ett helt hus tog på krafterna. Jag tappade lusten och inspirationen att blogga. Men nu är jag tillbaks, nu börjar huset på att likna ett hem.
    Snickarna är tillbaks efter semestern så nu händer det saker i huset.
    Vi jobbar på med utsidan och tomten..
    Ska fota lite mer i helgen!!

    SvaraRadera