onsdag 2 juni 2010

Färg på huset..

Efter mycket velande fram och tillbaks har vi nu bestämt oss för vilken färg vi ska ha på huset.
Det blir den mycket originella färgen Falu-röd!
Jag tycker att det blir en härlig mix av det moderna i husets former och de gamla traditionerna i färgen. Dessutom så kommer huset att smälta in fint med de andra huset i området.
Jag känner mig nöjd med valet och är säker på att det kommer bli snyggt!
Vi hittade dessutom lite inspiration på fiskarhedenvillan.se , bilden är tagen från deras hemsida

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt och ovanligt!!! Härlig kombination tycker jag, tänk att det skall vara så svårt att tänka "outside the box" bestående av vita och gråa hus. Bra val (säger jag som skall ha ett vitt hus ;-))!

    SvaraRadera
  2. Coolt! Ha skoj och smörj in er med solkräm :)

    SvaraRadera
  3. Var ju själv helt inställd på att "hålla mig i lådan" och måla huset grått. Men vi ändrade oss och jag tror att det kommer bli bra!

    SvaraRadera