fredag 22 januari 2010

Blivande grannar!

I helgen ska jag åka upp och hälsa på mina blivande grannar. Världen bästa grannar kommer vi att få, för jag ha turen att få bli granne med en av mina allra bästa vänner!!!
Vi har varit kompisar sen första klass och hängde i hop för jämnan under gymnasiet. Vi har inte haft så jätte tät kontakt när vi flyttade åt varsitt håll för studier. Men de senaste åren har vi hittat tillbaks till varandra igen och jag är så glad att jag får en sån fantastisk vän som henne till granne!
Det ska bli så kul, bara att springa över när man behöver nån att prata med en stund. Sen har hon en jättetrevlig sambo och en underbart go lite son också så det finns kompisar till hela familjen. En vovvekompis till våran Bosse finns det ju också!!! Bosse!

Ska passa på att ta lite bilder på tomten och omgivningen när jag är där i helgen. Kul att ha lite "före" bilder..

1 kommentar:

  1. Det vore ju drömmen med en sådan granne :) Vi byter kommun så vi känner ingen, förhoppningsvis finns det några trevliga själar i området...

    SvaraRadera