torsdag 14 januari 2010

Mitt allra första inlägg!

Hej!
Så har då jag också börjat blogga. Ska bli mycket spännande att se hur det går och hur länge jag orkar hålla ut. Jag är som sagt var helt ny på detta, men det ska säkert ordna sig.

Här är det tänkt att jag ska blogga om en dröm som går i uppfyllelese. Jag och min man ska nämligen bygga ett hus, eller vi ska inte göra själva byggande. Det lämnar vi åt proffsen!
Dessutom så bygger vi huset i min hemby så jag ska flytta "hem" igen.
Husbygget beräknas dra igång v 12 och ska förhoppningsvis vara färdigt för inflyttning någon gång i slutet av augusti.
Tyvärr så bor jag ca 15 mil i från bygget så det blir lite svårt att fixa bilder, men jag ska fota och lägga ut när jag är där!

Huset vi ska bygga heter Briljanten och kommer från Fiskarhedenvillan,
http://www.fiskarhedenvillan.se/vara_hus/1-plan/Briljanten/, men vi har ritat om planlösningen lite för att den bättre ska passa våra behov.

Ser verkligen fram emot att få se mitt hus stå färdig, men det är en ganska lång väg dit...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar